[itzul] Apoyamos proyectos en los que creemos

Josu Garate Golmayo josugarate a bildua gmail.com
As, Mar 5, 11:48:11, CET 2019

Nire ustez, Asierrek proposatzen duen esaldia itzulpen literalegia da, eta
emaitza trakets samarra. Zer esanik ez eslogan baterako bada.

Hau idatzi du LARRINAGA LARRAZABAL, ASIER (larrinaga_asier a bildua eitb.eus)
erabiltzaileak (2019 mar. 5, ar. (11:39)):