[itzul] -ar/-tar/-dar atzizkia familia izenekin

Galder Ibarra galder a bildua gitranslations.com
As, Urr 29, 15:20:46, CET 2019

Kaixo, Aritz:

Toponimoei buruzkoa bada ere, uste dut Euskaltzaindiaren 178. arauan
azaltzen diren irizpideak aplikagarriak direla:
http://www.euskaltzaindia.eus/dok/arauak/Araua_0178.pdf

Galder Ibarra

Hau idatzi du Araitz Jauregi (araitzjl a bildua hotmail.com) erabiltzaileak (2019
urr. 29, ar. (15:06)):