[itzul] lapsus linguae edo lapsus calami, baina makabro samarra

Xabier Aristegieta allurritza a bildua gmail.com
Al, Ira 2, 14:23:04, CEST 2019

Ados.

Beste kasu batzuetan, irakurri edo aditzea suertatzen zaizkigunekin, ezin
irribarreari eutsi (niri ere urte hauetan nolakoak ez ote zitzaizkidan
eskapatuko...).

"Bidezko bideak erabiliz". Esanahia: "a través de los cauces
pertinentes". Gerta ote daiteke desbideratzerik, "bidezko bideak" erabiliz
gero??!!

 "Bienes de fácil realización" EUSKALTERMen begiratuta: "diru erraz bihur
daitezkeen ondasunak". Ba al dago inor "diru erraz" ulertzen ez duenik,
baizik eta "diru (,) erraz bihur daitezkeen ondasunak"? Ezezkoan nago.

EITBko "Gaur Egun" baten kirol-atalean iaz aditu nuen honekin bukatuko dut:

"Atzera-kontaketak aurrera darrai".

Xabier Aristegieta

Hau idatzi du Alfontso Mujika Etxeberria (a.mujika a bildua elhuyar.eus)
erabiltzaileak (2019 ira. 2, al. (09:55)):