[itzul] Maiakovskiren 150.000.000 olerkia

Maria Colera mariacolera a bildua gmail.com
As, Api 7, 21:08:40, CEST 2020

Gabon,
Itzultzen ari naizen testu batean Maiakovskiren *150.000.000* olerkia ageri
da. Ikusi dudanez, Itxaro Bordak zati batzuk itzuli zituen *Maiatz*
aldizkariaren 12. zenbakian, baina ez dago digitalizatuta eta ez dut sarean
aurkitu.
Gaztelaniaz honela hasten den pusketa behar dut:

*150.000.000 es el nombre del artífice de este poema*

Batek batek eskura badu eta bidaltzerik balu, biziki eskertuko nioke.
Eskerrik asko aldez aurretik.
Ondo segi,
Maria