[itzul] Maiakovskiren 150.000.000 olerkia

EGIA GOIENETXEA, Gotzon gegia a bildua gipuzkoa.eus
As, Api 7, 21:15:03, CEST 2020

Esango nuke Armiarma-n Maiatz osorik dagoela digitalizatuta:

https://andima.armiarma.eus/maia/aurki.htm

--
Gotzon Egia
gegia a bildua gipuzkoa.eus
43° 19' 15'' N 1° 58' 57.5'' W

-------- Jatorrizko mezua --------
Igorlea: Maria Colera <mariacolera a bildua gmail.com>
Data: 20/4/7 21:10 (GMT+01:00)
Nori: ItzuL <itzul a bildua postaria.com>
Gaia: [itzul] Maiakovskiren 150.000.000 olerkia

Gabon,
Itzultzen ari naizen testu batean Maiakovskiren 150.000.000 olerkia ageri da. Ikusi dudanez, Itxaro Bordak zati batzuk itzuli zituen Maiatz aldizkariaren 12. zenbakian, baina ez dago digitalizatuta eta ez dut sarean aurkitu.
Gaztelaniaz honela hasten den pusketa behar dut:

150.000.000 es el nombre del artífice de este poema

Batek batek eskura badu eta bidaltzerik balu, biziki eskertuko nioke.
Eskerrik asko aldez aurretik.
Ondo segi,
Maria