[itzul] Pantallazo

Karmel Uribarren Munitxa kuribarren a bildua arrasate.eus
Ost, Api 15, 20:46:41, CEST 2020

--

 AGURTZANE MALLONA
Itzultzailea / Itzulpen eta Laguntza Zerbitzua

 Unibertsitate etorbidea 24. 48007 Bilbao
Tel. 94 413 91 77 - 2926 luz.
agurtzane.mallona a bildua deusto.es

 		 WWW.DEUSTO.ES [11]
 		 [12] [13] [14] [15]

Ubuntun ere pantaila-argazkia

--

Karmel Uribarren Munitxa

Euskara itzultzailea

Herriko plaza nagusia (20500 - Arrasate)

943 25 20 02 (luzp. 249)

e-posta: kuribarren a bildua arrasate.eus

E-mail hau inprimatu baino lehen egiaztatu inprimatzeko beharra
Antes de imprimir este e-mail piense bien si es necesario hacerlo

Links:
------
[1] https://es.linkedin.com/company/elhuyar-fundazioa
[2] https://twitter.com/elhuyarhizk