[itzul] Pantallazo

Juan Garzia Garmendia juangarzia a bildua gmail.com
Ast, Api 16, 17:04:48, CEST 2020

Bada, nire subjetibotasunak diost (lehenengotik, baina
intsistentziarengatik doble) "kaptura" (eta kapturatu?) sasieuskara koldar
erdarazulo direla bere kontundentean, eta, gainera, "pantaila"ren
erreferentzia kenduz gero, berdin izan daitekeela gerra, ehiza zein xake
kontua (beti ere Erdara bitarteko).
Eta, orain serioago, uste dut bereizi behar direla erregistroak:
"pantaila-argazki" edo baliokideak lirateke formalak, eta besteak, berriz,
kolokialak: "pantailakada" ... kastigatzera beldur ez banintz, demagun,
"pantailki" nahiago "pantailazo" baino, non eta ez dugun dagoeneko geuk
etsi gaztelaniaren dialekto bat dela, de facto, euskara.
Barka beroarena.

Hau idatzi du LARRINAGA LARRAZABAL, ASIER (larrinaga_asier a bildua eitb.eus)
erabiltzaileak (2020 api. 16, og. (00:05)):