[itzul] Berrogeialdia/koarentena

Xabier Aristegieta allurritza a bildua gmail.com
Or, Api 17, 13:49:21, CEST 2020

Gurean nominalizazioa anatema hutsa bihurtu digutenez, eta
garbizalekeriaren eskutik (nahiz eta “indibidual” Euskaltzaindiaren
Hiztegian ederki jasota egon), “Babes Indibidualeko Ekipoa” aukeratu
beharrean (hori ere “sasieuskara koldar erdarazuloa” ote?), askoz ere
jatorrago-itxurako “Norbera Babesteko Ekipoa” erabaki da (nola ez ba!).

Ondorioa: “Nire Norbera Babesteko Ekipoa”, “Zure Norbera Babesteko
Ekipoa”...

Zorionez, Euskaltermen, adibidez “derecho individual” esateko, “eskubide
INDIBIDUAL” jasotzen dute. Bestela, hor ariko ginen (?) “nire norberaren
eskubideak”, “zure norberaren eskubideak” eta antzeko perlak esan beharrean.

Xabier Aristegieta