[itzul] Omega

Ixiar Iza Agirre i.iza a bildua elhuyar.eus
As, Ots 4, 12:45:40, CET 2020

Kaixo, Joxemari:
Normalean, OLI tresna guztiek aukera ematen dute TMX memoria-formatuarekin
lan egiteko: edo zuzenean erabiltzen dute formatu hori, edo formatu
horretatik/horretara inportatzen dute beraiena.
OmegaT OLI tresnak tmx formatuko memoriak erabiltzen ditu. Wordfast
Classic-ek, berriz, txt formatukoak. Baina tmx memoria bat irekitzeko
esaten badiozu, txt bihurtzen du, eta laneko txt memoria tmx gisa
esportatzeko aukera ere ematen du.

--

*Ixiar Iza Agirre*
<https://twitter.com/elhuyarhizk>[image:

*i.iza a bildua elhuyar.eus <i.iza a bildua elhuyar.eus>*
Tel.: 943363040 | luzp.: 216

Zelai Haundi, 3
Osinalde industrialdea
20170 Usurbil

*www.elhuyar.eus* <http://www.elhuyar.eus/>
<http://www.elhuyar.eus>
[image: https://itzultzailea.eus/] <https://itzultzailea.eus/>

Mezu elektroniko honek INFORMAZIO KONFIDENTZIALA DU, ETA DEBEKATUTA DAGO
INFORMAZIO HORI ZABALTZEA. Akats baten ondorioz jaso baduzu eta hartzailea
zu ez bazara, mesedez, deitu 943363040 telefonora, eta ez zabaldu, gorde
edo kopiatu mezu honen edukirik.

Zure datu pertsonalak, zeinak ager baitaitezke mezu elektroniko honetan edo
atxikitako dokumentazioan, ELHUYAR FUNDAZIOA entitateak tratatzen ditu,
aldeen arteko harreman juridikoa kudeatzeko. Zure datuak tratatzearen
kontra egin nahi baduzu, datuetara sartu nahi baduzu, haiek zuzendu edo
ezabatu nahi badituzu, edo datuak babesteari buruzko araudi aplikagarrian
jasotako eskubideak baliatu nahi badituzu, idatzi helbide elektroniko
honetara: datuensegurtasuna a bildua elhuyar.eus
Ez inprimatu mezu hau ezinbestekoa ez bada.