[itzul] ItzuL Mezu-Bilduma, 189 bilduma, 1. zenbakia

Ane Lopez ane.lopez a bildua tradumatica.net
As, Ots 4, 10:16:14, CET 2020

Eskerrik asko, Alfontso eta Gotzon.

Hori zen gure susmoa: ez dago araurik. Gaztelaniaz, Fundeuk zerbait aipatu
du horren inguruan, baina testuinguruaren arabera jokatu behar dela dio:
https://www.fundeu.es/consulta/mayuscula-despues-de-barra-2/

Ulertzen dugu, bestalde, Gotzon, esaten duzuna, baina, azpimarra hori
adierazteko, & bat agertzen da azpimarra izango duen hizkiaren aurretik,
eta ez da hau kasua. Hala ere, kontuan izango dugu gomendio hori
hurrengorako.

Oraingoz, letra larriak errepikatzearen alde.

Ane