[itzul] Estilo atribucional

kris glass krissglass a bildua yahoo.es
Ost, Ots 19, 12:08:46, CET 2020

 Bai, neuk ere egozte- edo egozpen-estiloa hobeto ikusten dut kasu honetan,zerbait gertatzearen arrazoia zeri egozten diozun esan nahi baitu

kris

    En martes, 18 de febrero de 2020 12:17:32 CET, Patxi Petrirena Altzuguren <p.petrirena a bildua elhuyar.eus> escribió:

 Egun on:
Deustuko Unibertsitatearen "Nortasunaren Psikologia" eskuliburuan, "egozpen-estilo".
Euskaltermen (2008) "atribuzio-estilo".
Nik esleipen ez dut ikusten, baina ez dakit...

Patxi Petrirena Altzuguren

|  |

p.petrirena a bildua elhuyar.eus
tel.: 943363040 | luzp.: 216
@elhuyarItzulpen

Zelai Haundi, 3. Osinalde industrialdea
20170 Usurbil

www.elhuyar.eus

Mezu elektroniko honek INFORMAZIO KONFIDENTZIALADU, ETA DEBEKATUTA DAGO INFORMAZIO HORI ZABALTZEA. Akats baten ondorioz jasobaduzu eta hartzailea zu ez bazara, mesedez, deitu 943363040 telefonora, eta ezzabaldu, gorde edo kopiatu mezu honen edukirik.

Zure datu pertsonalak, zeinak ager baitaitezkemezu elektroniko honetan edo atxikitako dokumentazioan, ELHUYAR FUNDAZIOAentitateak tratatzen ditu, aldeen arteko harreman juridikoa kudeatzeko. Zuredatuak tratatzearen kontra egin nahi baduzu, datuetara sartu nahi baduzu, haiekzuzendu edo ezabatu nahi badituzu, edo datuak babesteari buruzko araudiaplikagarrian jasotako eskubideak baliatu nahi badituzu, idatzi helbide elektroniko honetara: datuensegurtasuna a bildua elhuyar.eus. |

Hau idatzi du Larraitz Madinabeitia (larra a bildua emun.eus) erabiltzaileak (2020 ots. 18, ar. (12:03)):

Egun on,
Psikologiako kontzeptu hau nola itzuliko zenukete? Atribuzio-estilo, esleipen-estilo, ...???
Estilo atribucional.
Eskerrik asko!

|  |

Larraitz Madinabeitia Garaikoetxea