[itzul] Anezkak eta kezkak

oskar arana oskar.arana a bildua gmail.com
Ost, Ots 19, 17:29:03, CET 2020

Esango nuke, Koldo, "enplegu-anezka" erabili izan dugun gehienok aukera
horretara lerratu ginela Elhuyarrek ematen dituen aukera horiei
erreparaturik.lanzaderaes > eu[image: forvo]

   -

   1  *s.f.* [*de telar*] *anezka*
   <https://hiztegiak.elhuyar.eus/es_eu/lanzadera#>
   -

   2  *s.f.* (Astronáut.) *anezka*
   <https://hiztegiak.elhuyar.eus/es_eu/lanzadera#>, *transbordadore*
   <https://hiztegiak.elhuyar.eus/es_eu/lanzadera#>

   *lanzadera espacial*: espazio-anezka

 Oinarritzat hartu den metaforak, zuk diozun bezala, espaziontziekin bide
du zerikusia, edo suziri edo kohetearekin, agian enplegura "jaurti" nahi
dituztelako horietan parte hartzen duten pertsonak...ez horrenbeste
joan-etorriko ideiarekin zerikusia duela, baizik eta beste honekin:
ikastaro laster baten bidez, parte hartzaile gutxirekin eta talde-lanean
oinarritutako metodologia berezi batekin, enplegua topatzeko helburuari
zehazki begira, "navette" batean bezala igorriko dituztela denak xederantz.
Nik, erabili izan dudanean, adiera edo tasun horiekin loturik erabili dut
terminoa, jakin arren ehungintzan duela jatorria, baina astronautikaren
bigarren adiera hori hartuz oinarritzat. Neuri ere ez zitzaidan egokia
iruditu, baina gaztelaniazkoa bera ere ez...enplegua bilatzeko ikastaro
formatu eta metodologia berezi batekikoa bide dago oinarrian, eta jakin ez
une hartan irudi hoberik baliatzen. Beharbada "enplegu-mintegi" bera aski
zen.
  lanzadera
es > eu[image: forvo]

   -

[...]

Hau idatzi du Koldo Biguri , ItzuL-en bidez (itzul a bildua postaria.com)
erabiltzaileak (2020 ots. 19, az. (08:16)):

--
*Oskar Arana Ibabe*