[itzul] ERRAZ JARRIKO DIZUGU

Xabier Aristegieta allurritza a bildua gmail.com
Ast, Uzt 9, 14:18:49, CEST 2020

Ez dut hain argi ikusten: baldin “erraz” adberbiotzat hartzen baduzu,
“jarri” aditza osatuko du, eta esanahia “erraza suertatuko zaigu GURI, zuri
X jartzea” izango da... ez?

Xabier Aristegieta

LARRINAGA LARRAZABAL, ASIER <larrinaga_asier a bildua eitb.eus> erabiltzaileak hau
idatzi du (2020 uzt. 9, og. (14:10)):