[itzul] Poema baten itzulpena (?)

fernando.rey a bildua unavarra.es fernando.rey a bildua unavarra.es
Or, Mar 20, 22:40:05, CET 2020

Bai, ba. Orain ikusi dut Interneten, bai, ez dela garai hartakoa.
Susmagarria zen, bai, urte hartan idatzia izatea baldin eta geroago jaioa
bazen.
Dena dela, norbaiti mesede egin badio mommentu zail hauetan, pozgarria.
Eta, gainerakoan, ba hori, horrekin egin dut topo, eta, askotan gertatzen
zaidan bezala, poema eder batekin topo egiten dudanean, berehalaxe pizten
zait euskarara ekartzeko gogoa.
Barka endredoak eta ongi bizi.
Eta EIZIEren batzarra bertan behera gelditu denez, elkarri egiazko
besarkada emateko aukera izaten dugun arte.
Ongi izan.
Fernando Rey