[itzul] God forbid

Juan Garzia Garmendia juangarzia a bildua gmail.com
As, Mar 24, 18:06:59, CET 2020

Niri ere "Jainkoak guarda" bururatu zait berehala, baina, diozun hori
saihestu nahi baduzu, agian "Jainkoak debeka" edo eman zenezake.

Ondo egon.

Hau idatzi du Amaia Apalauza (amaia.apalauza a bildua gmail.com) erabiltzaileak
(2020 mar. 24, ar. (09:58)):