[itzul] Planta rodante/rodadora

Patricia Jorge Kuartango kuartango a bildua gmail.com
Ast, Aza 26, 12:11:03, CET 2020

Eskerrik asko, Joxean.

Niri, hasieran, «ibiltari» otu zitzaidan, baina, noski, ez da gauza bera,
eta baztertu nuen.

Zuretik joko dut.

Zaindu!

Patri

Joxean Zapirain <joxean a bildua uzei.eus> igorleak hau idatzi zuen (2020 aza. 24,
ar. 10:46):