[itzul] (gairik gabea)

Jon Andoni Sayago Torres sayago.ja a bildua justizia.eus
Ost, Urr 14, 10:27:17, CEST 2020

Egun on, lankideok. Desberdin esan behar da euskaraz "salesa" eta "salesiana"?. Uste dut "salesiano" salestar agertzen zaigula, baina salesa, ez. Antza, azkenekoak San Francisco Saleskoaren jarraitzaileak dira, eta aurrekoak San Boscoren salestarrak. Baina, ez dakit, ez zait ondo iruditzen bieie "salestar" deitzea.

Neuk hain zuzen "palacio de las salesas" itzuli behar dut.

Zer iruditzen zaizue. Laguntzerik bai?