[itzul] Hedapenari eustea

Xabier Aristegieta allurritza a bildua gmail.com
As, Urr 27, 21:11:37, CET 2020

Gauza bera gertatzen da kasu honetan ere.

Izan ere, adibidez “soporte vital” esateko, Euskaltermek “eutsi”tik
abiatzen du terminoa: “bizi-euskarri”. Helburua da biziari eustea, ez dadin
“eror”. Baina zure adibidean, kontrako norabidean doa “eutsi”: mugapean
eustearenean, alegia.

Esango nuke “eutsi”k kasurik gehienetan zentzu euskarri-emailea duela, eta
horretarako utzi beharko genukeela.

“Contener” zentzurako, agian euskarazko -pe eta -tu bukaerez balia liteke.
Hala,
“mugapetze fisikoa” bururatzen zait.

 Xabier Aristegieta