[itzul] Wordfast

Itzuliz itzulpen zerbitzua itzuliz a bildua outlook.com
As, Abu 10, 10:47:34, CEST 2021

Kaixo, Gotzon.

Bertsioa 5.92m

Ematen didan letra-mota "Courier New 22" da. Nik "Calibri 11" daukat
testuan. Zeinu horietako bakoitza banan-banan aldatu beharra daukat, eta
segmentu berribat irekitzen dudanean, berriro aldatzen dit letra-mota
eta neurria.

Joxemari