[itzul] WORDFASTEN MEMORIAK

Nuria Fdz. de Arroiabe Aranburuzabala narroiabe a bildua gmail.com
Or, Urt 15, 08:36:44, CET 2021

Egun on!
Worfastek badauka memoria-editore bat, eta bertan egin ditzakezue
aldaketak. Jo editorera (Wordfasten tresna-barran fitxategi-itxura duen
ikurra), aukeratu Tools, ondoren Replace, eta bete laukiak: Select a field
-> SourceLanguageCode edo Target (komeni zaizuena), ordezkatu gura duzuena
eta ordezkatzeko kodea. Eta listo.
Ea lortzen duzuen. A, eta badaezpada, egin memoriaren kopia bat aurretik.
Nuria

Hau idatzi du Nekane Gonzalez (nekane.gonzalez a bildua emun.eus) erabiltzaileak
(2021 urt. 15, or. (08:25)):