[itzul] Presupuestario

Alfontso Mujika Etxeberria a.mujika a bildua elhuyar.eus
As, Eka 8, 18:15:15, CEST 2021

Egia da, Gilenek dioen moduan, *-zko* adjektiboak ez direla beti
asebetegarri eta ez direla noranahikoak. Dena dela, nik, hoberik ezean, ez
diot eragozpenik ikusten *aurrekontuzko *adjektiboari (izenondo gisa;
izenlagun gisa ere ez, baina, izenlagun gisa erabiltzekotan, nahikoa izan
liteke, batzuetan, *aurrekontuko*). Eta testu administratiboetan nahiko
erabilia da.
Guztiarekin ere, hasierako adibidea euskaratzeko (*Incidencia económica,
presupuestaria y financiera de la presente Resolución*), hitz-elkarketaren
bidea ez da bereziki bitxia, ezta? <*Ebazpen honen ekonomia-, aurrekontu-
eta finantza-eragina*>
Alegia, esan nahi dut kasu honetan bi aukera ditugula (*aurrekontuzko
*izenondoa
eta *aurrekontu- *hitz-elkarketa). Badira kasu okerragoak, nahitaez
adjektibo mailegatu baten bidez eman beharrekoak, eta, halakoak euskaraz
normalean hitz-elkarketa bidez adierazten ditugun beste adjektibo
erreferentzial batzuekin batera agertzen direnean, komeriak izaten ditugu
denak izen-sintagma bakarrean eman nahi izanez gero.

<https://www.elhuyar.eus/>

*Alfontso Mujika Etxeberria*

*Hizkuntza eta Teknologia*

Zelai Haundi 3 - Osinalde industrialdea

20170 Usurbil (Gipuzkoa)

Tel.: (+34) 943 36 30 40 | Luzp.: 217

a.mujika a bildua elhuyar.eus |  <a.mujika a bildua elhuyar.eus>*www.elhuyar.eus*
<https://www.elhuyar.eus/>

<https://www.elhuyar.eus/>

*PRIBATUTASUN-POLITIKA* <https://www.elhuyar.eus/eu/pribatutasun-politika>

Hau idatzi du oskar arana (oskar.arana a bildua gmail.com) erabiltzaileak (2021 eka.
8, ar. (15:26)):