[itzul] Dolor imposibilitante

Xabier Aristegieta allurritza a bildua gmail.com
Al, Eka 21, 15:44:22, CEST 2021

Bitxia iruditzen zait Interneten "min ezintzaile" bilatu eta adibide
bakarra ez agertzea, ordea.

Xabier Aristegieta

Hau idatzi du Alfontso Mujika Etxeberria (a.mujika a bildua elhuyar.eus)
erabiltzaileak (2021 eka. 21, al. (15:33)):