[itzul] Dolor imposibilitante

Bittor Abarzuza bittorbe a bildua gmail.com
Al, Eka 21, 21:35:15, CEST 2021

Mila esker, Xabier

Beraz, min ezintzaile

Hurrengoan interneten aukerak konprobatzeko praktika hartuko dut, galdetu
baino lehen. Gainera, oso baliabide baliotsua deskubritu dut zuri esker
egun egiten dudan lanari begira (zeladore eta erizain laguntzaileendako
hiztegia): http://www.ehu.eus/euskalosasuna/Medi_adibide/adibideak.htm

Mila esker, Bitor

Hau idatzi du Xabier Aristegieta (allurritza a bildua gmail.com) erabiltzaileak
(2021 eka. 21, al. (15:44)):