[itzul] Dolor imposibilitante

Xabier Aristegieta allurritza a bildua gmail.com
Ost, Eka 23, 12:03:28, CEST 2021

"Krak"? Ixtimatzen dizut, Bittor, baina ni behintzat "oinezko" itzultzaile
"pelma" samar bat baizik ez nauzu. :-)
Ondo izan!

Xabier Aristegieta

Hau idatzi du Bittor Abarzuza (bittorbe a bildua gmail.com) erabiltzaileak (2021
eka. 23, az. (10:35)):