[itzul] trazado en cuña

oskar arana oskar.arana a bildua gmail.com
Ost, Mar 10, 17:02:57, CET 2021

Ez dakit asmatu dudan baina honela eman dut "trazado en cuña" hori (ikusi
dut corpusetan "falka-formako" eta ageri dela...eta "cuña" hitzaren
ordainetan "ziri, falka, tako eta kala" ere badirela; guztiak arrotzak,
niretzat, ziri izan ezik, eta "ziri" berak ere ez dit ematen irudia, eta
zelan hormek egiten duten irudiaz ari den, hau eman dut:

"Aldamenetako hormak egin dira, *ertz irekiagoko irudia osatzen*
dutelarik,...

*Oskar Arana Ibabe*
[image: Argazkia]
Udaberri lorea (Iparraldean),
San Jose lorea (Aramaion eta Arrasaten),
edo udalorea (Bizkaian)

Hau idatzi du oskar arana (oskar.arana a bildua gmail.com) erabiltzaileak (2021 mar.
10, az. (15:11)):