[itzul] Stilton dut izena, Geronimo Stilton

Bitor Abarzuza bittorbe a bildua gmail.com
Ast, Uzt 7, 19:01:07, CEST 2022

2011. urtean ipuin bat idatzi nuen: "Alde Zaharreko Xagu: liburutegirik
gabeko sagua"

Hor Sagunia zen saguen Amalurraren izena eta Karraskazeta zuten "sagukaria"
(Iñigorena) eta karraskanet ere erabiltzen zuten. Kultura *rationala
*aldarrikatzen
zuten: zentsurarik eta itxierarik gabekoa.

Karraskariaren Oihua edo Oihartzuna? = El Eco del Roedor
Saguhartea ? = Isla de los Ratones ongi etortzen zaio, ez?. "Sagurain"

Polita da Iñigok gomendatutakoa: "Literatura Arratoitsua"

Ongi izan

Hau idatzi du Saroi Jauregi Aiestaran (s.jauregi a bildua elhuyar.eus)
erabiltzaileak (2022 uzt. 7, og. (15:21)):