[itzul] wordfast eta ortografiaren zuzentzailea

oskar arana oskar.arana a bildua gmail.com
Ost, Eka 1, 13:02:34, CEST 2022

Tira, bada argitu dut misterioa, gurean Setup/Segmet deskonfiguratu gabe
zeukan lankideari galdetuta (atzo arratsaldean bakarrik nengoen, eta
horregatik jo nuen Itzulera), eta honela behar omen du:

Word-en, zuzenketa ortografikoan, jatorrizko dokumentuan (gurean
gaztelaniazkoa), berrikuspen ortografikoko aukeretan, espainiera hautatuta
zuzenketako hizkuntza moduan, baina beheko laukitxo biak klikatu barik:

[image: image.png]

Eta, Wordfasten, Setup>segment:

[image: image.png]
bi horiek klikatuta.

Eta horrela ondo dabil (gurean...).

Eskerrik asko, Karlos eta Nuria, erantzuteagatik.

*Oskar Arana Ibabe*
[image: Argazkia]
Leiren, harriz loreak

Hau idatzi du oskar arana (oskar.arana a bildua gmail.com) erabiltzaileak (2022 eka.
1, az. (12:31)):