[itzul] Wordfast Prok ez ditu eguneratzen segmentuak

Iņaki Lopez de Luzuriaga inaki.luzuriaga a bildua gmail.com
Or, Eka 10, 11:29:34, CEST 2022

Kaixo denoi:

Fitxategi ugari dituen proiektu batekin ari naiz lanean, Wordfast Pro
erabiliz. Ez dut askotan erabili, egia esateko. IM ezarpenetan ezarri dut
itzulpeneko segmentuak eguneratzean IM ere eguneratu dezala (ikus erantsita
kaptura), baina behin eta berriz bueltatzen zaizkit hasieran bezeroak sartu
zizkidan aurreitzulpeneko segmentuak, eguneratu gabe.

Horiek "locked" giltzarrapoarekin etortzen dira, eta hori ote den arazoa...
(kendu daiteke, segmentuak editatu ahal izateko). Pistarik bai honen
gainean?

Iņaki