[itzul] Zatikiak zifraz: kasu-marka marratxoarekin ala gabe?

Leire leirearano a bildua outlook.es
As, Eka 14, 10:27:45, CEST 2022

Egun on denoi:

Gaztetxoentzako ikasliburu batean zalantza sortu zaigu. Zatikiak lantzen ari dira, eta ez daukagu garbi kasu-marka eranstean marratxoa jarri beharko geniekeen edo ez. EIMAren estilo-liburuetan eta Euskaltzaindiaren EBEn-eta ez dugu horri buruzko ezer aurkitu.
Zenbakitzat hartuz gero, ez luke behar; adierazpentzat hartuta, beharbada bai?

Norbaitek laguntzerik bai?

Hemen bi adibide:

Astearen 2/7-etan ez naiz eskolara joaten.
Astearen 2/7etan ez naiz eskolara joaten.
[Captura de pantalla 2022-06-14 a las 8.08.42.png]

Nereak lursailaren 2/4-etan letxugak landatu ditu.
Nereak lursailaren 2/4etan letxugak landatu ditu.
[Captura de pantalla 2022-06-14 a las 8.09.45.png]