[itzul] Zatikiak zifraz: kasu-marka marratxoarekin ala gabe?

Alfontso Mujika Etxeberria a.mujika a bildua elhuyar.eus
As, Eka 14, 17:21:30, CEST 2022

Zenbakiak digituz idaztean, ez da marratxorik erabiltzen digituaren eta
kasu-markaren artean: *3tik 7ra* (eta ez *3-tik 7-ra*).
Zenbaki frakzionarioak ere zenbakiak dira (adibidez, 2/5 = 0,4); beraz,
digituz idazten direnean, ez da marratxorik behar kasu-markarekin lotzeko:
2/5etik (0,4tik).
*Nereak lursailaren 2/4etan (bi laurdenetan) letxugak landatu ditu*.

Hau idatzi du Leire (leirearano a bildua outlook.es) erabiltzaileak (2022 eka. 14,
ar. (10:27)):

--
<https://www.elhuyar.eus/>

*Alfontso Mujika Etxeberria*