[itzul] Depuración de cargos (Gerra Zibilaren inguruan)

erroteta joseba a bildua erroteta.com
As, Mar 1, 15:36:40, CET 2022

Adibidez, kontu horretan, badago figura bat,
Expedientes de depuración de maestros nacionales

Pamielak badu liburu bat:
Represión y terror franquista en la Diputación de Bizkaia: Fusilamientos y Depuración.