[itzul] jatekoan/jatekotan

Miren Agurtzane Mallona Legarreta agurtzane.mallona a bildua deusto.es
Or, Aza 4, 21:14:53, CET 2022

Gabon denoi!

Ez dakit zein izango zen ikastaroan erabili zenuten testuingurua. Baina
niri iruditzen zait "ez jatekoan" honen esanahia eta "ez joatekotan" edo
"jango ez badugu" ildo berekoak direla. Zein desberdintasun dutela esango
zenuke, Oskar? Nik neuk, Bizkaiko euskaran parekotzat joko nituzke.

Gai interesgarria!

Agurtzane

oskar arana <oskar.arana a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2022 aza. 4,
or. 17:18):