[itzul] S.a. sin autor

ainara maya ainaramaya a bildua gmail.com
Al, Ira 12, 12:07:53, CEST 2022

Egun on!

IVAPen "laburtzapenen hiztegian" honako hau ageri da:

s.a. sine anno
s.l. sine loco
*s.n. sine nomine*

Hau idatzi du Iņaki Lopez de Luzuriaga (inaki.luzuriaga a bildua gmail.com)
erabiltzaileak (2022 ira. 12, al. (11:52)):

--
*AINARA MAIA URROZ*
*Eliza karrika 10, 5. ezker*

*Edonora noala ere, bihotz osoz noa. Gizon batek emakume bat maite
duelarik, dena egiten du beragatik; emakume batek gizon bat maite duelarik,
beti itxarongo du gizona emakumeak...*
*Dena eman behar zaio aske den maitasunari*

*"Xorino kantharia" olerkari ameslaria*