[itzul] No dar puntadas sin hilo

Mikel Barrios mbarrios a bildua ehi.ikastola.eus
Ast, Api 20, 08:57:20, CEST 2023

Egun on.
Ea beste hau: Orratzak baino hariak luzeago behar du izan
Ondo izan!

Hau idatzi du Ales Bengoetxea , ItzuL-en bidez (itzul a bildua postaria.com)
erabiltzaileak (2023 api. 20(a), og. (08:00)):

--
Mikel Barrios

*  LEIZAUR - IKASTOLEN ELKARTEA * mbarrios a bildua ehi.ikastola.eus   ·   Tel. 943
445 108 - 685 750 027