[itzul] Modelo de Creencias de la Salud (MCS)

Dionisio Amundarain itsasondo9 a bildua gmail.com
Iga, Abu 13, 13:12:25, CEST 2023

Lehenik eta behin,  erdarazkoak zer esan nahi duen jakin beharko genuke.
Testuinguruak, agian, argitzen ahal liguke. Dionisio Amundarain
Erdarazko erabilera ikusirik, uste dut hau izan daitekeela euskaraz:
osasunaz irizpideak edo usteak. Dionisio amundarain