[itzul] ¿somos quienes sentimos que somos, o quien la gente cree que somos?

Ainara Ruiz ainara.itzultzailea a bildua gmail.com
As, Eka 27, 23:07:23, CEST 2023

Lehen ahaztu zait esatea:

“Nor gara...?” ere izan liteke, eta Nuriaren eta Diegoren esaldien moldeari
jarraituz jartzea “Nor gara, guk sentitzen duguna ala jendeak uste duena?”
edo “Nor ote gara, garela uste dugun hori ala garela uste duten hori?”,
baina nire ustez egokiagoa da “zer” erabiltzea, haiek egin duten moduan,
hobeto islatzen baitu esaldiaren mamia.

Ondo izan.
Ainara

    *Ainara Ruiz, itzultzaile autonomoa*

    (e-mail berria / nuevo e-mail / new e-mail: itzultzailea a bildua ainararuiz.com
 )