[itzul] Esaldi batekin bueltaka

Porrumentzio porrumentzio a bildua riseup.net
Ost, Api 17, 10:22:44, CEST 2024

... gure planetan bizi diren beste animalia espezieekin alderatuta.
... gure planetan bizi diren beste animalia espezie guztiak baino.

Horrela jarriko nuke nik. Zalantza izan dut hasieran, baina gero ondorioztatu dut xomorro klaseak animalia espezieekin alderatzen dituela (ez xomorro kopurua beste espezieetako banako kopuruarekin)

Ondo segi
Andoni

2024(e)ko apirilaren 17(a) 10:17:37 (CEST)-(e)an, Itzuliz itzulpen zerbitzua <itzuliz a bildua outlook.com>-(e)k hau idatzi zuen: