[itzul] Mirad cómo pone cara de no entender nada

Porrumentzio porrumentzio a bildua riseup.net
Ost, Api 17, 13:55:59, CEST 2024

Kaixo berriz ere, Joxemari:

"poner cara de no entender nada", euskaraz, "ulertzen ez duenarena egin" esan litekeela bururatu zait (ezikusiarena egin esamoldearen haritik).

Ea laguntzazkoa zaizun
Andoni

2024(e)ko apirilaren 17(a) 13:34:29 (CEST)-(e)an, Itzuliz itzulpen zerbitzua <itzuliz a bildua outlook.com>-(e)k hau idatzi zuen: