[itzul] euskaldun oso

Porrumentzio porrumentzio a bildua riseup.net
As, Api 30, 10:52:45, CEST 2024

Egun on, Juanjo:

Niri "vascx integral" bururatzen zait. Nahiko modan dago adjektibo hori eta horregatik erakargarri geratuko zaizu estiloz, akaso.
(Nik jarri dudan ordainean x erabili dut genero markaren ordez. Hori zure esku.)

Ondo segi
Andoni

2024(e)ko apirilaren 30(a) 10:43:32 (CEST)-(e)an, Juanjo Respaldiza <jjrespaldiza a bildua gmail.com>-(e)k hau idatzi zuen: