[itzul] Mapa fitxak ingelesera

Iņaki Lopez de Luzuriaga inaki.luzuriaga a bildua gmail.com
Ast, Ots 16, 18:13:02, CET 2023

Kaixo denoi, mapa fitxa batzuk itzultzen ari naiz ingelesera gaztelaniatik,
beheko itxura hau dutenak. ES-EN konbinaziokoa da (zilegi bekit hemen
galdetzea), eta bi eredu edo konbentziori lotzen zaizkio, antza:

1500

*Hispania*

(Autorea, sin autor) s.a.

(Argitalpena, sin editar/sin editor) s.e.

(Tokia, sin lugar) s.l. [1500]

1500

*Hispania*

Desconocido (Autorea)

Desconocido (Argitalpena)

s.l. [1500]

Hauxe dut galdera, inork pistaren bat balu: nola adierazi fitxako datu
horiek ingelesez? Inork ezagutzen du era honetako fitxetarako eredu bat
ingelesez (mapetarako)? Pistarik bai laburdura horiek testuinguru honetan
ingelesez adierazteko moduaz? Tira, bihurri samarra. Hurbilpenak, welcome...

Iņaki Lopez de Luzuriaga