[itzul] "Parada, detención y estacionamiento"

Iñaki Arrieta - BiTEZ itzul a bildua bitez.com
As, Ira 19, 16:00:04, CEST 2023

Ñabardura semantikoak hobe markatzeko, agian erabil litezke:

/gelditu (gelditze),  pausatu (pausaldi) eta  aparkatu (aparkaldi)/

Hiztegigintzan zabiltzatenok izango duzue aukera hoberik, seguruen.

Iñaki Bitezekoa