[itzul] nola esan "attached is a file"

Antton Gurrutxaga agurrutxaga a bildua elhuyar.com
Ost, Abu 18, 09:05:54, CEST 2004

1) Kontzeptu hori adierazteko 'terminoa': 'fitxategi erantsi' (horrela
erabili dute UZEI eta Elhuyarrek software-lokalizazioetan; 'eranskin' ere
bai, baina nago nahasgarria izan daitekeela batzuetan; izan ere, 'eranskin'
beste zerbait ere bada)

2) Mezu elektronikoan, nik honakoa erabili ohi dut: 'Honekin batera doakizu
halako fitxategia/dokumentua...' edo 'Honekin batera, halako
fitxategia/dokumentua... doakizu'. Dena den, beste aukera batzuk ere
badaude, noski.

Antton Gurrutxaga