[itzul] En la mesa y en el juego se conoce al caballero

Patxi Petrirena altxupere a bildua euskalerria.org
As, Abe 21, 09:42:32, CET 2004

>Norbaitek ezagutzen ote du gaztelaniazko esaera honen parekorik?

>"En la mesa y en el juego se conoce al caballero"

Aurkitzen erraza ez da, itxuraz, eta zerbait asmatzen saiatu naiz. Besterik
ez bada ere, bila segitzeko arrasto izan litezke.

- Mahaian eta jokoan da ezagun zer gizalege dugun/daukagun
- Jendetasunaren neurria/izaria, mahaian eta jokoan igarria

Patxi

Txat euskalduna >>> http://www.euskalerria.org/solasgunea