[itzul] Discapacitado

Paśl Picado paulpicado a bildua yahoo.es
As, Uzt 6, 11:51:08, CEST 2004

Kaixo berriz ere, nire aukera jakin nahi baduzue, esan behar dizuet "ezgai-ren" alde egin dudala, "minusbaliotasun" hitzaren inguruan Zelaik egindako azalpenekin erabat ados bainago. Uste dut euskaraz era hobeetan jar daitekeela, eta ez diot eragozpenik ikuspen "ezgai" hitzari.

Euskalterm-ek askotan zalantzagarriak izan daitezkeen terminoak erabiltzen ditu. Gauza bera gertatu zen aspaldi agertu zen "fondo" hitzarekin: "Fondo Monetario Internacional" esateko, Euskalterm-ek "funtsa" aipatzen du, eta ez dut uste medioetan askotan entzungo duzuenik horrela, baizik eta Nazioarteko Moneta Fondoa.

Dena den, mila esker.

Paśl Picado Moreno

 [input]   [input]   [input]