[itzul] telefono escacharrado

Iriondo, Ainhoa airiondo.euskara a bildua irun.org
Ost, Eka 9, 10:09:19, CEST 2004

Nik Manu Ormazabali erantzun diot. Esaldi bakar bat idatzi dut eta ez dut
ezer erantsi. Eta nire helbidera ez da mezu hori iritsi. Hori bakarrik
dakit.

Ez dakit, beraz, zegokionari iritsi ote zaion mezua, eta hemen, berriz:

Hemen lan egiten duten begiraleei galdetu diet eta batek esan dit "telefono
izorratua"  erabili izan dutela. Dena den, besteek esaten dute haurrekin
egindako jolas baterako ez zaiela oso egokia iruditzen (beraiek gaztelaniaz
erabiltzen dute, "telefonito roto")