Re: [itzul] Ciudades -región eskualde

Mikel Morris mmorris a bildua euskalnet.net
Or, Eka 11, 12:42:19, CEST 2004

Niretzat, "erregio" hitza soberan dago, beste hainbeste aukera egonda.
Gainera, gogoan daukat, behin batean, Duvant euskaltzain osoak
erranikakoa: "erregio" hitz hori baztertu beharra.  "hiri-eskualde"
jarriko nuke.

Mikel Morris, "erregio" hitzaren etsaia

Mikel Morris