[itzul] Zeberioko euskara

Giltza-I=?ISO-8859-1?B?8Q==?=igo Roque iroque a bildua edebe.net
Ost, Eka 16, 17:49:03, CEST 2004

> Nekez erabiliko dute Zeberion bi aldaera (u / us) adizki berbera (dogu[z])
> adierazteko.
> Ez ote da "u" hori "du" adizkiaren baliokidea?
> Era honetan, alegia:
> u --> du
> us --> doguz

Nik dakidala, behintzat, ³dogu² eta ³doguz² adizki bi dira (ez bakarra),
nahiz eta Debagoieneko leku askotan ³dogu² baterako nahiz besterako
erabiltzen den.
Busturialdean (leku batzuetan, behintzat, ez hasi agirika), ³ikusidu² esaten
da, ³ikusi dogu² adierazteko, eta egingo nuke Zeberion ere halaxe egiten
dutela. ³Ikusi du², ³ikusi deu² esaten da.