[itzul] Formalismoak

Ales_Bengoetxea a bildua donostia.org Ales_Bengoetxea a bildua donostia.org
Ast, Eka 24, 13:06:28, CEST 2004

Inork euskaratu al du inoiz hau bezalako formalismorik?

Aprovecha la ocasión para reiterarle el testimonio de su más distinguida
consideración.

Nik ulertzen dudanez, berez izenpetzaileak abagunea baliatu nahi du
pertsona horri oso pertsona garrantzitsutzat daukala berriz ere
adierazteko.

Baina sinatzaileak sinatu duena ulertu balu, (ageriko) halako koipekeriatan
ibiliko zatekeen?

Euskaraz ez dut uste inork esango genukeenik:

Abagune hau baliatu nahi dut zuri berriz ere pertsona onenen artean
onentzat zauzkadala adierazteko.

Baina zer esango genuke?