[itzul] performer

LARRINAGA LARRAZABAL, ASIER larrinaga_asier a bildua eitb.com
Al, Aza 8, 17:34:52, CET 2004

	Nik dakidala, definizioa ez da zuzena. Ingelesez, telebistako
produkzioetan <<talent>> esaten zaie pantailan "ahotsa" dutenei: aktoreak,
aurkezleak, kazetariak, iragarleak...

	"Talentuen" barruan, hiru multzo daude: 1. aktore-antzezleak
(actors): rolak jokatzen dituztenak; 2. iragarleak (announcers): ez dira
pantailan azaltzen; 3. <<performer>>-ak: pantailan rol dramatikorik jokatzen
ez dutenak (kazetariak, aurkezleak, saio-gidariak, erreportariak, esatariak,
adituak...).

	Nik ez dakit zein hitz erabil daitekeen euskaraz 3. multzoko guztiak
biltzeko. ETBn, behintzat, ez da erabiltzen kontzeptua.

	Eurodicautomen begiratuta, frantsesez <<participant>> dakar.
Hartara, euskaraz, <<(programaren) parte-hartzaileak>>????

Asier Larrinaga