[itzul] antolatua/antolatuta

z-nikolas a bildua ej-gv.es z-nikolas a bildua ej-gv.es
Ast, Aza 11, 12:07:57, CET 2004

            Nik dakidala gauza ezberdinak dira:

            Antolatuta dago : hor adberbio lanak betetzen ditu

            Antolatua da: hor izen-lagun gisa jokatzen du, polita da,
bezalaxe.

            Dena dela, ez dakit "antolatua da" ondo ote dagoen, izan ere,
gauzak ez dira antolatuak, aldiz, antolatuta egoten dira, nire ustez
behintzat.

            Badakit erabiltzen dela, baina nik ere zure zalantza bera dut.
Sentitzen dut gehiago laguntzerik ez izatea. Zelai